tiistai 18. toukokuuta 2010

INFOA!

tittidii! täällä taas! nyt mulla on teille lukijoille ihania uusia ylläreitä! Aloitetaan siitä vähiten parhaasta!

Tää asia on vähän "ei niin tärkeä", mutta antaa mennä. Eilen kävin maman ja isosiskon kanssa pyydystämässä mulle ja siskolle uudet popot jalkoihin. Ja arvatkaapa mitkä sain?! no Dinskon kukkakangaskengät tietysti! Mee happyy! (y)

Sitten siihen tähdellisempään asiaan. Oon siis selvästikkin lopahtanut blogikirjoituskeen ja ajattelinkin perustaa uuden blogin! Ajattelin, että uusi blogi ja uudet kujeet saisi mua taas innostamaan bloggaukseen. Niin ja kiitos kuuluu teille lukijoille, ootte jaksanut hyvin mun "en-jaksa-kirjoitella" vaihettani (: kiitos siis teille! Toivottavasti te samat rakkaat lukijat jatkatte uuden blogin puolelle ja toivotaan, että paljon uusia lukijoita tulisi lisää!

nyt unta palloon ja hyvät yöt!

Ei kommentteja: