keskiviikko 27. tammikuuta 2010

Viimeiset alennusmyynnit

Käytiin Pilvin kanssa katsastamassa talven viimeisimmät alennusrekit ja tein itselleni pari mahtavaa löytöä. Aloitetaan kuitenkin päivän asu kuvalla. Ja huomatkaa mun kirahvi-varjoni! Ja sinulle anonyymi, joka pyysit värillisiä kuvia, täältä pesee!
Nyt ne löydöt:
Tämä H&M korkeavyötäröinen raitahame on maustettu hauskasti taskuilla ja resorin tyyppimäisellä korostuksella. Ensin mua arvelutti tämän hameen ihan ihmeellinen kuvio, mutta loppujen lopuksi lämpenin ajatukselle Minä Ja Ensimmäinen korkeavyötäröinen hameeni. Hintaa oli 5€, vaikka alkuhinta oli 19,90€

Lindexin niittipannan ostin sen jälkeen, kun Pilvi oli ympäripuhunut tän mulle. Hintaa oli 3,95€ ja tämä sopii erityisesti mulle, joka pitää aina hiuksia kiinni.

Ei kommentteja: