keskiviikko 27. tammikuuta 2010

Viitta

Nyt kevään tullessa, mun täytyy alkaa pukeutua hieman väljemmin, mutta kuitenkin lämpimästi. Ajattelin hankkia kevääksi ja alkavaksi syksyksi "viitan". Ei tarvitsisi tuskailla talvitakkiostoksien kanssa, eikä kamppailla hillittömästi aamulla minkä takin sitä pistäisi päälle. Ratkaisu on tässä!

Minulle itselleni viitta kävisi varmasti sopivasti pienien hartioiden sekä pituuden kaveriksi. Joskus haluaisin olla lyhyt tai edes näyttää lyhyeltä, joten voisiko "viitta" auttaa minua tuskassani? Viitalla saisi olla pituutta jonkun verran alle polvien. Yli polvien pituinen viitta ei kyllä sopisi minulle, tekisi vain vielä lyhyemmäksi.

Ponchoista mulla ei ole kovinkaan hyviä muistoja. Pienenä mulle ostettiin useita ponchoja joita ei sittenkään tullut käytettyä juuri kertaakaan. Myönnän, pienenä oli erilainen maku ja erilaiset toivomukset, mutta nyt näin vanhempana jokin elegantti ja pelkistetty poncho kävisi mulle paremmin kuin hyvin.

Ei kommentteja: