tiistai 16. helmikuuta 2010

Auroran Henkarit

Lemppariblogi esittelyn kakkos-osassa esittelen toisen, aika tuoreen blogilöytöni Auroran Henkarit. Tämän blogin olen jo tovin tiennyt, mutta en ole jo tarpeeksi monen blogirutiini blogini takia jaksaa lukea tätä säännöllisesti. Nyt kuitenkin olen tutkaillut blogia uudella kaavalla ja tämä on kertakaikkisen i-h-a-n-a!

Auroran tyyli on ihanan klassinen sekä kaunis. Olen saanut paljon inspiraatiota kyseisestä blogista ja tätäkin käyn lukemassa päivittäin. Kommentoin Auroralle miltein joka postaukseen ja hän jaksaa aina vastata ystävällisesti :) Auroran henkarit on ehkäpä suurin inspiraationi lähde blogeista.

Kiitos Aurora ihanasta blogista! Ammattilaatuiset kuvatkin ovat pelastaneet päivän pukeutumis kriisinkin jo useita kertoja!
Ps. Ajattelin kokeilla kuluttaa vanhat farkkuni, jollain keinolla, mutta siitä lisää myöhemmin kun olen parantunut tästä 38 asteen kuumeesta!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onko se sun kaveri mette sofia lopettanut bloggauksen, kun sen blogia ei enää löydy??

Stiina kirjoitti...

Anonyymi: En mä vaan tiedä :S Itsekin ihmettelin, mutta eiköhän se pian selviä kun Mette vaan ensin vastais mun viestiin :)

Aurora kirjoitti...

Kiitos kauniista sanoista :) Ihana, että oot tykännyt blogista! Voin varovasti lupailla värikkäämpää tyyliä kesän tullen, mutta totta kyllä, väritön mun tyyli kyllä on :D Ps. en tiedä, minkälaisiksi ajattelit farkkusi kuluttaa, mutta ite olen käyttänyt apuvälineenä joskus raastinrautaa ;)

Stiina kirjoitti...

Aurora: Ole hyvä :) Kiva, että kommentoit! Meikäläisen mielestä joilekkin sopii hyvin värittömämmät vaatteet :) Mutta sulle sopii molemmat, niin värilliset kuin värittömät! :)
Kokeilinkin jo raastinrautaa, muttei ihan onnistunut tai sitten olin vain liian hellävarainen raastinrautaa kohtaan :)