torstai 4. helmikuuta 2010

Lempparilaukku

Mustasta kuoresta, hopeisista metalliyksityiskohdista ja halvasta hinnasta. Siitä on minun unelmalaukkuni tehty.
Ajattelin siis nyt esitellä mun lempparilaukkuni. Oon ostanut sen kirpputorilta joskus viime vuoden aikana. Ihastuin siihen heti ja se oli pakko saada. Hintakaan ei kirpaissut joten ostin laukun enempää miettimättä. Oon ollut tosi tyytyväinen tähän ja tää on toiminut pienestä koostaan huolimatta tosi hyvin. Sisältä laukusta löytyy kaksi eri "kerrosta" johon voi sujauttaa jotain mukaan. Laukku avataan ja kiinnitetään hopealla soljella painojutskan avulla. Ulkokuori hieman huijaa, koska laukkua ei IRL avata tuollain kuin vyötä.
Tahtoisin kommentteja mun lempparilaukusta! :)
Muistuttaisin, että Grucciapuodissa on huudettavana nätit korvakorut! Ei muuta kuin huutamaan! Ja kommentteja otetaan ilomielin vastaan myös puodin puolelle, nyt kun anonyymitkin voivat kommentoida!

4 kommenttia:

Essi kirjoitti...

Ihana suuri solki (vai sanotaanko sitä edes soljeksi?), ja hyvä löytö :>

Stiina kirjoitti...

Essi: Solejeksi kaippa sitä ainakin minun mielestä vielä nimitetään :) Kiitos, oon ollut itsekkin tosi tyytyväinen! :)

Anonyymi kirjoitti...

hieno laukku. Sulla on muuten virhe tossa kuvassa. Siinä lukee 2,095e, eikö siinä pitäs lukee 2,95??

Stiina kirjoitti...

Anonyymi: Joo, huomasin virheen kans heti kun olin julkaissut postauksen, eikä kollaasia oikein enää voi muokata :) Laukku kiittää!