maanantai 15. helmikuuta 2010

Colour Me!

Nyt ajattelin pyöräyttää käyntiin lemppari blogejeni esittelykierroksen ja sen aloittaa mun ihka ensimmäinen näkemäni blogi, jonka siis löysin pari vuotta sitten kaverin esittelemänä ja ihastuin pirteään Iaan ja ihanan tyttömäiseen blogiin välittömästi!

Nyt olen seurannut blogia sen parin vuoden verran ja luen aina joka ikisen sanan ja tavun. Olen melkoisen keskiverto kommentoija, mutta Ialle olen pistänyt kommentia toisen perään. Tähän blogiin ei vaan voi kyllästyä!


http://www.colourme.indiedays.com/ <-- Kaikki tsekkaamaan!
Ps. Tahtoisin kuulla mitä mieltä ootte tästä blogiesittely kierroksesta?

2 kommenttia:

ia kirjoitti...

Kiitos kovasti maininnasta! Voisin vaan ihan pienesti korjata, että mun nimimerkkiä voi taivuttaa ihan Iaan, Ialle jne :)

Tosi kiva kuulla, että tykkäilet blogissani! Kommentoi toki jatkossakin, kommentit piristää aina :)

Stiina kirjoitti...

Ia: Oleppas hyvä vain, sun blogisi on tän arvomerkinnän asnsainnut!