perjantai 26. helmikuuta 2010

H&M paketti

Kun tilasimme vaatteet pari viikkoa sitten H&M:stä puhelimitse ilmoitettiin, että eka paketti saapuu joskus kuukauden päästä ja toinen suurinpiirtein kolmen kuukauden päästä. Kuitenkin eilen mama toi postista H&M paketin. Paketista kääriytyi viisi juttua mulle ja pari muuta saapuu myöhemmin. Vihdoinkin H&M oli aikaisessa! Tässäpä vähän sisältöä:

Rimpsumekko kesäksikin ehti saapua ensimmäisessä erässä perille. Väri on vadelmanpunainen, vaikka kuvassa se näyttääkin musta/harmaa-ruskealta. Otin kaikki kuvat mustavalkoisella, koska ensimmäisenä mun oli tarkoitus kuvata kaikki nämä jutut kadelta kun ei tarvinut käyttää lisävalaistusta, kun pärjäsi tuolla luonnon antamalla auringonvalolla, mutta sitten mulla tulikin hirveä kiire lähteä tyttöjen kanssa shoppaileen, joten se sitten jäikin. Kun palasin, auringonvalo oli hylännyt ja jouduin turvautumaan mustavalkokuviin!

Korkeavyötäröinen hame, joka löytyy myös kollaasista. Tää oli juuri hyvän kokoinen ja sellainen kuin kuvittelinkin sen olevan.

Löllöpaitakin kuoriutui paketista. Tätä en suoraan sanottuna osannut yhtään kuvitella tälläiseksi. Luulin, että tää on ihan erilainen eikä näin löllö. No, käy se tämäkin! Ei kun oikeesti, tää on tosi kiva! Ja taskut on plussaa!

Enempää kuvia mulla ei olekaan, vaikka tässä samaisessa erässä tulikin vielä rusettikaulakoru ja kirkkaanpunaiset shortsit. Kameran akku valahti, heti kun olin saanut nämä kolme tuotetta kuvattua. Laitan kuvia viikonlopun jälkeen tai tänä iltana vielä ja plussana kuvat mun uudesta Piecesin alennusmyynneistä ostetusta kirjekuorinlaukusta/lompakosta, jonka ostin tänään Mickistä. Vinkkinä, sen väri alkaa p:kirjaimella ja siinä on jotain vivahdetta Chanel-klassikosta, mutta mitä?, se selviää pian :)

Hyvät viikonloput! Ja hyvää talvilomaa kaikille, joilla se nyt on! Meikäläisellä se on vasta ensi viikolla! :D

Ei kommentteja: