maanantai 1. helmikuuta 2010

H&M valitut

Näin alkuun pyydän anteeksi, että tylsistytän taas teidät näillä tylsillä kollaaseillani. Nyt kollaasin sanomana on H&M kevään parhaimmistoa, jotka mun pitäis saada joskus omakseni. Haaveileminen ei ole blogissani kielletty, joten tässäpä pari hattarahaavettani kevääksi ja kesäksi -10.

Niin kuin näkyy, rusetit ja kukkakuviot vetää tulevalle keväälle/kesälle puoleensa. Ostoslistalla on ainakin tuo rusettikaulakoru sekä tennarit. Oon myös vakavasti harkinnut nyt myynnissä olevien roiskelegginsien ostoa kesäksi. Ne oisi niin kätevät vetäistä jalkaan paahtavina kesäpäivinä rannalle tai kaupungille. Ne on tarjouksessa 5e, normaalista 9,90e. Väriltään ne on valkopohjaiset joissa on pastillen sävyisiä roiskeita kyytipoikana. Oon jo pitemmän aikaa (no okei viikon) käynyt kuolaamassa kyseisiä kangaskappaleita paikan päällä ja pari kerta roudannut melkein jo kassalle. Myynnissä oli enään yhdet mun kokoiset ja toiset pienemmät. Mitä teen?

Asiasta toiseen. Nyt mulla on taas pari projektia niskassa, nimittäin huppari ja hameen kavennus. Ensimmäisen eli hupparin ajattelin tehdä kesäksi valmiiksi, jotta kesäpäivinä voi sutkaista päälle vain ensimmäisen väljän hupparin sen suurempia etsintöjä tekemättä. Huppari on jo ihan hyvällä mallilla enään pari silausta ja valmis!

No toi hameen kavennus sitten onkin jo ihan eri asia. Tarkoituksena oisi kaventaa se H&M ostettu alennushame, joka on vyötäröltä vetoketjusta ja napista huolimatta liian iso mulle.

Ei mulla tänään tämän kummempaa! Huomenna kirpparilla ja nyt nukkumaan!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olen seurannut jo aiempia blogejasi ja täytyy myöntää että olet todella kehittynyt niin teksteissä kuin yleisestikin blogin pitämisessä :) jatka samaan malliin!

Stiina kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos ihanasta kommentista! Tuo tsemppaa tosi paljon jatkamaan samalla mallilla etiäpäin! :)

Stiina kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.