torstai 25. helmikuuta 2010

Koruja...Koruja...

Oon tullut siihen tulokseen, että olen koruhamstraaja. Mun koruhenkarista ja korulippaasta löytyy aivan liian monta kaulakorua ja korvakoruparia. Mulla on myös tuhottomasti sormuksia ja käsikoruja.

Meikäläisen mielestä vain korut on yksinkertaisin ja kaunein tapa piristää synkempääkin asua. Ehkäpä senkin takia sorruin taas tiistaina ostamaan kolmet uudet parit korviksia. Kuvamateriaalia ei arkistoista löydy, mutta ne maksoi 1,95e H&M:stä ja paketissa tuli kahdet parit söpöjä rusettikorviksia ja yksi pari helmikorvakoruja.

Nykyään olen entistä ahkerampi korunkäyttäjä, kuin ennen. Silloin korut ei ollut niin tärkeässä asemassa asussa, mielestäni. Nyt kuitenkin laitan joka aamu ainakin (pyrin) yhden korun ylle.

Ei mulla tämän tärkeämpää! :)

Ps. Tänään mama oli käynyt postin kautta hakemassa yhden paketin mulle, mutta siitä lisää huomenna! ;)

Ei kommentteja: